Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro
Forum www.Krilloil.ro
Forum www.Krilloil.ro - Opinii si pareri despre produsele Omega 369
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   SitemapSitemap   AutentificareAutentificare 
Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro

         Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro
Alimentația sănătoasă pentru inimă

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro -> Terapii si Retete Naturiste
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
krilloil
Site Admin


Data înscrierii: 18/Iun/2009
Mesaje: 564
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin Dec 11, 2009 4:27 pm    Titlul subiectului: Alimentația sănătoasă pentru inimă Răspunde cu citat (quote)

• Această dietă este importantă pentru cei cu factori de risc pentru boli cardiace și esențială pentru cei care au suferit un infarct miocardic sau la cei care au fost supuși unor intervenții precum angioplastie sau bypass
• Potrivit unui nou studiu, dieta mediteraneeană compusă din pește, grăsimi monosaturate și alte surse de acizi grași omega 3 este benefică pentru bolnavii de inimă
• Dietei mediteraneenă este bogată în boabe, fructe, legume, nuci, peste, ulei de măsline și carne ușoară și roșie
• Dieta în general poate reduce colesterolul total și fracțiunea LDL (colesterolul "rău"), tensiunea arterială, nivelul glucozei din sânge și greutatea corporală.
• O strategie eficientă se va axa în principal pe alimetele ce pot fi consumate și mai puțin pe cele ce nu sunt permise.
• Există 5 strategii nutriționale pentru reducerea colesterolului seric și a riscului de apariție a bolilor cardiovasculare:
-consumarea unor cantități mari de legume, fructe și cereale integrale
-consumarea unei cantități minime de grăsimi saturate (unt, sosuri pentru salate, dulciuri). Se folosesc grăsimile monosaturate (ulei de măsline sau alune)
-consumul de proteine, dar din legume sau pește
-caloriile necesare zilnic se pot obține din complexele de carbohidrați (precum paste și pâine din făină integrală, orez brun), cu limitarea ingestiei de carbohidrați simpli (precum băuturile răcoritoare, zahăr, dulciuri). În cazul existenței unei hipercolesterolemii, acești carbohidrați simpli vor exacerba nivelul colesterolului seric și vor crește riscul apariției bolilor cardiovasculare
-respectarea programului meselor. Omiterea unei meșe poate duce la obezitate. Pentru unii, consumarea a cinci sau șase gustări ajută la controlul tensiunii arteriale, a nivelului glucozei sanguine și menține echilibrat metabolismul.
• Hidratarea. O hidratare corespunzătoare crește nivelul de energie a persoanei respective și reduce necesarul de alimente consumate. Se recomandă consumarea a 1 până la 2 litri de apă zilnic
• Reducerea cantității de sare consumată. Acest lucru ajută la controlul tensiunii arteriale
• Consumul de lapte cu 1% grăsime, sau lapte degresat
• Nu consumați alimente prăjite, înlocuindu-le cu cele fierte, înăbușite sau cele preparate la cuptor
• Folosiți două albușuri de ou pentru rețetele care cer un ou întreg
• Înlocuiți smântâna și maioneza cu iaurtul degresat și cu smântâna parțial degresata;
• Înlocuiți brânză grasă și sărată cu cea fără grăsimi sau cu caș
• Un alt model de dietă recomandat bolnavilor de inimă este dieta Pritikin
-Consumă alimente neprelucrate, nerafinate, naturale, că fructele, legumele și cerealele integrale. și elimină pastele sau pâinea albă, proteinele animale, ouăle și majoritatea grăsimilor.
-Regula este: mâncare vegetariană și slabă în grăsimi
-Alimentele precum merele și făină de ovăz, pot fi consumate până la sațietate iar porțiile nu mai trebuie limitate.
-Dezavantaje: este slabă în vitamine și minerale
-Nathan Pritikin afirmă că nu caloriile sunt importante, ci densitatea în calorii a fiecărui aliment. Din această cauză se recomandă consumul de alimente cu puține calorii la suta de grame.
-Dieta constă în trei mese pe zi și încă două gustări. Trebuie să cunoști aproximativ conținutul în calorii al meselor, pentu a-l menține sub o limită
-Pentru a pierde în greutate, trebuie să menții media densității calorice a fiecărei mese la circa 400 de calorii la livră (o livra= 453,6 grame) Majoritatea legumelor conțin circa 200 de calorii la livră, dar combinate cu puțină carne, ajungi la numărul de calorii dorite.
-Alimentele permise oricând sunt: orezul integral (nedecorticat), mei, orz, ovăz, salata verde, ceapa, cartofi, sucuri naturale, oleaginoase (fasole, linte, năut, mazăre), mere, pere, căpșuni, banane.
-Consuma pește oceanic, de trei ori pe săptămână, aliment ce conține acizi grași omega-3 și evită mâncărurile prăjite, sărate, sau cele cu sosuri grase.
_________________
Sanatatea inainte de toate.

http://www.KrillOil.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro -> Terapii si Retete Naturiste Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Toate drepturile rezervate © 2009 www.KrillOil.ro
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community