Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro
Forum www.Krilloil.ro
Forum www.Krilloil.ro - Opinii si pareri despre produsele Omega 369
 
 FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare 
 ProfilProfil   Mesaje privateMesaje private   SitemapSitemap   AutentificareAutentificare 
Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro

         Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro
Omega 6 - acizi grași

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro -> Despre Omega 6
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
krilloil
Site Admin


Data înscrierii: 18/Iun/2009
Mesaje: 564
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin Dec 11, 2009 1:46 pm    Titlul subiectului: Omega 6 - acizi grași Răspunde cu citat (quote)

Omega-6 acizi grași sunt una din cele două grupe de acizi grași esențiali (AGE), care sunt necesare în hrana umană. (The other is the omega-3 fatty acid group.) (Cealaltă este omega-3 gras grup de acid.) Omega-acizi grași 6 includ acid linoleic și derivatele sale. Mijloc esențial pentru că acești acizi grași trebuie să fie consumate în alimentație, deoarece oamenii nu se pot fabricarea ei de la alte grăsimi alimentare sau de substanțe nutritive, nici nu pot fi stocate în organism. Acestea trebuie să fie consumate pe zi, pentru a îndeplini cerințele organismului. Acestea sunt macronutrients, necesare în cantități de grame pe zi (în comparație cu micronutrienți, precum vitaminele, care sunt necesare în miligrame pe zi). AGE furniza energie și sunt, de asemenea, componente ale celulelor nervoase, membranelor celulare, și sunt convertite în hormon substanțelor similare cunoscut sub numele de prostaglandine.
În corpul uman, prostaglandine și AGE sunt necesare pentru fiziologia normala, inclusiv:
• producătoare de hormoni steroizi și sintetizarea
• reglementarea presiunii în ochi, articulațiilor, precum și vasele de sânge
• mediating immune response medierea răspuns imun
• reglementare secreții corporale și vâscozitatea acestora,
• dilatarea vaselor de sânge care reglementează circulația de garanție
• orientarea hormonilor endocrini la celulele lor țintă
• reglementare a musculaturii netede și autonomă reflexele
• fiind constituenți primar al membranelor celulare
• reglementarea rata de diviziunea celulară
• menținerea și rigiditatea fluiditatea membranelor celulare
• afluxul de reglementare și în afara-de flux de substanțe în și în afara celulelor
• transportă oxigenul din celule roșii din sânge pentru a țesuturilor
• menținerea corespunzătoare funcției renale și echilibrul fluidelor
• păstrarea grăsimi saturate de telefonie mobilă în fluxul de sânge
• prevenirea celule sanguine de la agregare împreună (conglomerat, care este cauza de plăci aterosclerotice, precum și cheaguri de sânge, poate fi o cauza de accident vascular cerebral)
• medierea eliberarea de substanțe inflamatorii din celule care pot declanșa condiții alergice
• reglementarea transmiterii nervoase și de comunicare
• fiind sursa principală de energie pentru a mușchiului cardiac
Studii AGE sunt terapeutice, și clinice au demonstrat că AGE a proteja împotriva condiții, cum ar fi bolile cardiace, cancerul, bolile autoimune, inclusiv artrita reumatoidă și de scleroză multiplă, boli de piele, inclusiv acnee, eczema atopica, și psoriazis, și poate proteja împotriva accident vascular cerebral. Prevalența bolilor de inima la populațiile sa dovedit a fi invers proporțională cu concentrația relativă de acid linoleic în alimentație.
Atât de acid linoleic și derivații ei sunt obținute din plante și surse animale. Surse de Plante includ neprelucrat, uleiuri vegetale neîncălzite, cum ar fi porumb, semințe de floarea-soarelui, șofran, soia, susan, si uleiuri de bumbac. Ele sunt, de asemenea, găsite în materii vegetale, cum ar fi ciuboțica-cucului seara, negru semințe de coacăză, precum și uleiuri agrisa, precum și în prime nuci și semințe, legume, precum și frunzele verzi. Surse animaliere de acizi grasi omega 6 (cu toate că în cantități mai mici decât în instalații) sunt carnea slaba, carne de organe, și laptele matern.
Acid linoleic este de 18 de carbon lung de acizi grași polinesaturați care conține două legături duble. Its first double bond occurs at the sixth carbon from the omega end, classifying it as an omega-6 oil. Obligațiune Primele sale duble are loc la sasea de carbon de la sfârșitul Omega, clasificarea o ca pe o omega-6 de ulei. Ca acid linoleic este absorbit si metabolizat în corpul uman, este convertit într-un derivat de acizi grași, gama acid linoleic (GLA), care este transformată în di-homo-gamma acid linoleic (DGLA) și acidul arahidonic (AA). DGLA si AA sunt apoi convertite în două tipuri de prostaglandine prin adăugarea a două molecule de carbon și eliminarea moleculele de hidrogen. Există trei familii de prostaglandine, PGE1, PGE2, și PGE3DGLA este convertit în PGE1, în timp ce AA este convertit în PGE2. PGE3 se face prin conversie de acizi grasi omega 3. Ambele PGE1 și PGE3, agenți anti-inflamator, a proteja împotriva bolilor coronariene prin menținerea numărului de trombocite din sânge alunecoasă și curge, prevenind astfel de coagulare a sângelui. PGE2 este inflamatorii și crește viscozitatea de trombocite și de coagulare a sângelui. Toate cele trei forme trebuie să fie prezente pentru a asigura un sistem funcțional de coagulare. Acolo trebuie să fie suficient de PGE2 pentru a se asigura de coagulare sănătoasa, dar destul de PGE1 și PGE3 pentru a proteja împotriva prea mult de coagulare, care poate duce la rigidizarea arterelor, atac de cord, și de accident vascular cerebral. Likewise. De asemenea, PGE1 pare să acționeze ca un diuretic, în timp ce SIDA PGE2, în retenție de apă și săruri în rinichi. PGE2, de asemenea, este necesară pentru creierului sănătoase și funcționarea sinapseolor. Cele trei tipuri de prostaglandine servi ca un sistem de control și de echilibru în interiorul corpului.
Cu toate acestea, în cazul în care AA și derivate, PGE2, sunt supra-produse sau dezechilibrat, cu PGE1 și PGE3, ele pot provoca boli sau de boală. Supra-consumului de teren pe bază de carne și a sub-consumul de pește de apă rece și uleiurilor netransformate poate duce la o supra-productia de inflamație producătoare de PGE2 și o sub-producția de agenți anti-inflamatorii PGE1 și PGE3. Scopul este de a consuma omega-6 acizi grasi într-un echilibru cu acizi grasi omega-3. A sugerat raportul optim de acizi grasi omega 6 și omega-3 acizi grași care ar trebui să fie consumate este de patru piese de omega-6 la o parte omega-3. Raporturile de populații sănătoase variază de la 2.5:1 in dieta inuită la 6:1 în alte diete traditionale.
Consumul zilnic de acizi grasi omega 6 de mai multe persoane pot fi excesiv, datorită prezenței de acizi grasi omega 6 în comun uleiuri vegetale de gătit și alimente prelucrate. Raportul dintre omega-6 și omega-3 acizi grasi de consum pot ajunge de multe ori 20:1. Pentru a realiza un raport de mai mult de dorit, o abordare este de a elimina sursele de acizi grasi omega 6, în special a celor ascunse în produsele alimentare prelucrate și pentru a crește cantitatea de omega-3 acizi grași consumate prin intermediul ulei de pește sau de suplimente de in. În plus, pentru a converti omega-6 acizii grași prezenți în uleiuri (cum ar fi porumb, șofran, sau de soia) pentru a GLA impune ca uleiurile fi neprelucrate și neîncălzite și în formă naturală (CIS formular. În uleiuri care au fost supuse de prelucrare (încălzire și / sau de hidrogenare), de a prelungi termenul de valabilitate (de exemplu, a se păstra multe cumparat uleiuri) sau pentru a forma o solidă la temperatura camerei (de exemplu, scurtarea și margarina), structura de acizi grași a fost schimbat la Trans forma, iar procesul de conversie de omega-6 acizi grași pentru a GLA poate fi inhibată.
Utilizare generală
Cei mai mulți oameni primesc cantități suficiente de acizi grasi omega 6 în dieta lor. Deficiențe sunt considerate a fi rare și limitate la persoanele cu sindrom de malabsorbție grava, sindrom de intestin scurt, sau pentru persoanele cu un regim alimentar extrem de conținut redus de grăsime. Pentru cei care nu sunt în măsură să convertească la LA GLA, suplimentele alimentare care conțin GLA pot fi luate pentru creșterea producției de prostaglandine. Evening Primrose, coacăz negru, și ulei de Limba mielului toate conțin Pentru persoanele cu diabet zaharat, prin suplimentarea GLA poate îmbunătăți funcția nervoase și ajută la prevenirea bolilor cu diabet zaharat de nervoase. Utilizarea pe termen lung exclusivă sau excesiv de ulei de in, care conține cantități mari de acizi grasi omega 3, poate duce la omega-6 deficit de acid gras și necesită adaosul de uleiuri cu conținut de acizi omega-6 grași cu privire la dieta.
Pregătiri
Omega-6 acizi grași poate fi consumat fie ca acid linoleic, în uleiurile care conțin un nivel ridicat de acid linoleic, sau sub forma convertit, GLA, în suplimentele alimentare. Uleiuri ridicat de acid linoleic includ soia, arahide, porumb, semințe de floarea-soarelui, de bumbac, soia, susan, și șofran. Nu există nici un oficial de doza zilnică recomandată de acizi grasi omega 6. Luate în formă de ulei, aproximativ 1-2% din aportul caloric zilnic, sau 1 linguriță (3-6 g pe zi), ar trebui să prevină semne de deficiență în cele mai multe adulți. O doza optimă este de aproximativ 3-6% din aportul zilnic de calorii, sau 1 lingura (9-18 g pe zi). Unii cercetători sugerează că 10% din aportul zilnic de calorii ca acid linoleic este necesar pentru a menține funcția optime.
Pentru suplimentarea GLA, ulei de ciuboțica-cucului, ulei de Limba mielului, și coacăz negru ulei de semințe sunt disponibile în formă de capsulă.
Măsuri de precauție
Stresul, consumul de alcool, bază de prescripție medicală și medicamente pot interfera cu conversia de acid linoleic la derivatele sale. Prin urmare, cei cu astfel de condiții pot beneficia de utilizarea de suplimentarea inchiriabila de îmbunătățire a producției de prostaglandine. În plus, pentru a îmbunătăți producția de prostaglandine, utilizarea de neprelucrate, Omega neîncălzite-6 uleiuri, sub forma CSI este recomandată.
Reacții adverse
Super consumul de omega-6 uleiuri în raport cu consumul de omega-3 uleiurile poate duce la o supraproducție de inflamație producătoare prostagladins (PGE2s) și un deficit de prostaglandine anti-inflamatorii (PGE1s și PGE2s), ceea ce poate conduce la o varietate de sănătate probleme.
Acid linoleic pare să aibă cel puțin un efect negativ asupra organismului uman. Se pare să crească riscul unei persoane de a dezvolta vârstă de degenerescență maculară legată de vârstă (ARMD), o boală a ochiului care duce la o pierdere progresivă a vederii și de orbire în cele din urmă.
Interactiuni
Substanțe nutritive esențiale pentru utilizarea de acizi grasi omega 6 în organism includ magneziu, seleniu, zinc, precum și vitaminele A, caroten, B 3, B 6, C si E.

Sursa: http://www.healthline.com/galecontent/omega-6-fatty-acids
Textul este tradus de catre site, ne cerem scuze de unele fraze care nu sunt traduse coerent.
_________________
Sanatatea inainte de toate.

http://www.KrillOil.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului Forum www.Krilloil.ro -> Despre Omega 6 Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Toate drepturile rezervate © 2009 www.KrillOil.ro
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community